SOFT.

ciaaao, nu ska jag snart stänga av datorn & kolla på teve en stund sen sova. är helt mega trött och har ändå inget att göra sååå, hehe.. är sugen på godis! & nu funkar inte facebook heller ännu ett skäl till att stänga av o sova. ikväll skulle jag ju ut med julia, vi stack ut vid sju tiden sen ringde hennes pappa o sa att hon skulle till sin mormor för hon fyllde år - vilket julia hade glömt. sååå vi fick vandra hem till mig igen, satt o pratade ute en stund sen kom hennes pappa. aja vi ska ialf ut imon istället o göra allt vi skulle göra idag.. sen ska jag faktiskt cykla till maxi och köpa vitamin well + godiiiis <3 ska mysa rejält här hemma med film, sköna kläder och biologiboken. haha okej biologi boken passade inte riktigt in där. men ja, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0