LÄR KÄNNA MIG BÄTTRE

  • Jag har typ.. ingen balans alls.
  • Jag har väldigt lätt för att skratta.
  • Jag hatar matte, som dom flesta redan vet. sen är dom ju tvungna att blanda in hela alfabetet med, det räcker väl med alla siffror & konstiga krumelurer!
  • Folk har tagit självmord efter att ha hört mig sjunga. nej okej det har dom inte, men dom kunde ha gjort.
  • Jag är helt värdelös på att spara pengar.
  • Att sova är skönt det kan alla hålla med om, men otroligt mycket slöseri med tid! enligt mig.
  • Jag anser inte att om man t.ex säger att någons tröja är ful bakom någons rygg är skitsnack. Det är ett tycke. Men om man t.ex kallar en tjej för slampa enbart bara för att hon har blivit tillsammans med ens ex så ser jag det som skitsnack. Och svartsjuka.
  • Jag älskar melissa horn och joshua radin.
  • Jag tycker tandställning är gulligt och inte alls fult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0