IT FEELS LIKE HOME TO ME.

halloooj! idag slutade vi vid två tiden, hade orientering sista timmen och det gick skit haha! men vi fick ialf g, tack magda, utan dig hade inget gått i livet <3 haha ja ialf sen när jag kom hem käkade jag våfflor ute på altanen, var hel mysigt väder ute idag ju. sen.. vad gjorde jag sen? jag gick ut och satte mig på studsmattan med biologi boken, nu kan jag lite till faktiskt. det går bara bättre och bättre och jag börjar sakta men säkert fatta allt! :D jag tror jag satt där ute i en hel timme, eller mer för nu är klockan redan 6.. hmm, det var ialf as skönt och det var kanske den friiiska luftens som gjorde att det gick så bra, hehe eller något sånt, har övat lite på spanska glosorna också men det gick inte lika bra, inte hemkunskapen heller. men det är ju inte förrän om två veckor så det är ganska luuugnt. ikväll ska jag ut med julia ialf, tror jag, jag vill det. och om hon inte vill, tvingar jag henne :) för jag tänker inte sitta hemma o dega nu när vi har helg! (eftersom vi är lediga imorn kallar jag detta helg), bortsett från att man inte får äta godis på en torsdag. blä. jaja, nu ska jag ladda ner första säsongen av prison break, sen ska jag fota, blev riktigt sugen på det nu haha.


Kommentarer
Postat av: emelie♥

fan vad fin bild :o

har din pappa tagit den!??!?!

2010-09-23 @ 18:33:16
URL: http://emelienenonen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0