SNÖSLASK & REDIGERAD BILD.

halloj! igår kunde jag faktiskt somna, för julia "andades" inte "högt" (snarkade), ialf inte så jag stördes av det. idag i skolan mådde jag inte alls bra, hade cp ont i halsen hela dan & på hemkunskapen fick jag skit ont i magen o så kändes det som att jag skulle svimma. men jag klarade mig och klarade också att göra so provet, kommer nog bara få G där känner jag. men för att inte ha pluggat nånting kunde jag förvånansvärt mycket!
& sen började det snöa/regna med, blev helt glad när jag såg att det snöade utanför fönstret, men sen var det bara fejksnö som smälte så fort det landade på marken. så nu är det blött och äckligt ute, usch
vid 6-8 kommer nog mamma och pappa hem, och så ska dom ha med sig kinamat och godis till mig hihi.
och vid 7 ska emelie & julia komma hit, blir att kolla idol och sånt mysigt!
-
& den här bilden är mycket redigerad kan jag tillägga.
jag har ju såklart inte bruna ögon, vit vägg bakom mig med blommor, perfekt hy och allt sånt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0