IMON ÄR VI LEDIGA!!!!!!! :D

hihi var sugen på att säga hej till min egna älskade saknade blogg....... hej
nu sitter jag & äter pärlsocker som trillat av från min uppätna kanelbulle, jag vill ha en till bulle
men jag orkar inte hämta. emelie kan inte du hämta en bulle åt mig? - nej
okej snart ska jag gå och lägga mig och drömma om kemin för det är det bästa här i världen
kemin hjälper mig upp på fötter när allt känns tungt, tack! <3
imon ska jag bowla med emelie och julia. jag suger på att bowla & dom kommer äga ut mig känner jag
men det gör inget för jag är bäst ändå, säg hejdå till bloggen marika............ HEJDÅ
blir inga bilder för datan är as seg & det laddar i triljoner år, så nej

Kommentarer
Postat av: emelie♥

hej marika <3

2010-11-16 @ 22:31:38
URL: http://emelienenonen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0