BOWLING & BUSS

men hej! nu är det faktiskt så att jag tänkt börja blogga här igen, har saknat min blogg.. hehe. idag var vi hursomhelst lediga, och dagen spenderades på bästa sätt med bowling med bästa vännerna! jag vann *fniss*, emelie kom tvåa och julia kom trea. efter vi hade bowlat gick vi hem till emelie och kollade på sammanlagt 16 filmer (vi bläddrade förbi alla super snabbt).
-
& måste berätta en till grej.. när klockan var halv två, gick jag och frågade mamma om hon kunde köra upp mig till ofm, hennes svar blev att vi inte hade ngn bil. pappa hade tagit den till helsingborg. jaha tänker jag, och ser att klockan är 13.31, & bussen går 13.36. så jag gick till mitt rum och började fundera på vad jag skulle göra.. sen bestämde jag mig för att försöka hinna med bussen, så jag stängde av datan, teven och gjorde allt super snabbt och började sen springa till bussen! var skit anfådd och så var det inte liiite kallt ute heller, och när jag kom fram till busshållplatsen var klockan 13.38, jaha.. nu har jag missat den tänkte jag... och tänkte att det inte var lönt att gå ända fram till busshållplatsen, så jag stod en bit ifrån och funderade på vad jag skulle göra nu, medan jag såg bussen komma där framme.. började kuta som fan och precis när den körde förbi mig kollade chaffisen på mig, och till min förvåning stannade han faktiskt en bit bort! så sprang bort till den och hoppade på, gud vad alla glodde på mig på bussen. hahahaah
-
men snacka om tuuuur, alltså seriöst :o
okej det här blev ett ganska långt & ointressant inlägg, men det får ni stå ut med.
nu ska jag duscha, raka benen, plugga spanska & sen klockan nio är det grey's anatomy <3
so;n försökte jag klara av innan. men det går verkligen segt. jag får inte in något i huvet,
och jag vet inte vad man ska kunna, så jag orkar faktiskt inte med det. klart slut hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0