22:01

halloj! blir ett snabbt inlägg nu för ska lägga mig i sängen och kolla på teve hehe. innan så duschade jag, pluggade lite spanska men kan absolut inte säga att jag kan glosorna, får öva lite till imon på bussen! sen när bonde söker fru skulle börja säger johanna; VI SPRINGER UT I SNÖN!!!!!!! :D o jag ba; JAAAAA!!! :D:D så på med termobyxor, mössa o allting och sen var vi ute i en timme kanske. haha hur kul som helst, när vi kom in kollade vi på slutet av bonde söker fru & drack varm choklad. sen kollade jag på grey's och satte mig här, imon efter skolan ska jag till jämshögs skola med julia & åka pulka, kommer nog bli skoj.. hihi. nej nu ska jag gå pusshej!

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv, tack :)

2010-11-24 @ 22:21:23
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0