SÖNDAG.

ciao! har precis pluggat so och spanska nu, jag tror jag kan det mesta i so;n. kan ialf berätta om slaget vid el-alamein, slaget vid stalingrad, operation barbarossa, början & slutet och om pearl harbor! får hoppas att jag inte blandar ihop allt nu bara.. har övat på spanskan med. man ska ju kunna berätta om spanien så har pluggat in en liten text i huvet så jag ialf får ihop nåt poäng på det! annars idag har jag inte gjort mycket alls, spelat julkalendern spelet, duschat, suttit här & kollat på teve. snart ska vi äta, och vid fyra ska jag till kyrkan på gudstjänst och ikväll ska jag bara njuta av att det är helg och kolla på någon film och mysa.
-
har skrivit packnings listan till thailand nu med, så jag är säker på att jag får med allt. imon går vi till tre för vi har ingen mentorstid/klassråd sista timmen, & så ska vi även kolla på niornas lucia. kommer bli kul o se :) och på tisdag slipper vi idrotten! shiiiiit va skönt. och på fredag bär det av... FATTA VAD JAG LÄNGTAR, äntligen få komma bort all kyla. hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0