Två vinter bilder

hej! idag vaknade jag nio igen, var helt klarvaken och hoppade nästan upp ur sängen.. seriöst det är något fel på mig. käkade frukost och låg och kollade på teve en stund, sen började jag rita en serie om min kanin putte (mitt gosedjur), så jag satt och ritade i drygt två timmar haha. och då var klockan bara halv tolv, så man hinner med mycket om man går upp nio istället för elva - tolv. annars idag har jag gjort lite allt möjligt, duschat vart ute tagit bilder byggt snögubbe kollat på film gjort matteläxan och lite sånt. ska snart börja plugga lite på kemin.. men det känns som att jag kan det mesta så ska bara läsa igenom det lite snabbt.
-
åhneej kom på att jag ska till tandläkaren på onsdag VILL INTEEE kommer ha tusen hål som vanligt.
imon är det skola igen.. kul? JAAA fast nä. och efter skolan ska jag gå till bibblan & låna böcker hade jag tänkt. ikväll ska jag kolla på julkalendern och sen gossip girl och parlamentet, haha vilken teve nörd jag är.
-
& måste bara påpeka vår as goda mat idag, lax med sås och strimlad potatis (inte potatismos, STRIMLAD) åååh det var så gott.. kunde inte sluta äta. och jag svalde ett ben, jag fick panik och började hyperventilera.


Kommentarer
Postat av: mia

tack snälla, den finns på bloglovin om du gillar den! ;)

2010-12-05 @ 18:02:45
URL: http://miadiao.webblogg.se/
Postat av: hanka

tackar! åååååh så mysigt, vill också göra en snögubbe haha :)

2010-12-05 @ 19:21:18
URL: http://angicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0