Onödigt

här kommer ett väldigt onödigt inlägg men jag kände bara för att skriva lite. som ni märkt är jag inte lika "social" på bloggen nu, men jag orkar faktiskt inte blogga. det är stressigt med alla läxor och efter skolan känner jag bara för att kolla på teve eller sova. men nu skriver jag ialf!
-
idag är det fredag, vilket är så himla skönt. jag hade verkligen inte orkat en till dag i skolan.. ingenting gick faktiskt bra i skolan idag upptäckte jag. eller jag hade ju såklart as kul som vanligt men på hemkunskapen gjorde vi ingenting och på slöjden låg jag på ett bord, fick aldrig hjälp, och det slutade med att jag & alva åt bomull eller vad det var. gott. efter skolan åt jag & somnade sen, vid sju åkte jag till emelie där julia var. kollade på idol och sånt och sen hem, för tillfället sitter jag här i pyjamas och har precis tvättat bort sminket, lyssnar på musik och är social på msn hihi. imon ska jag baka lussekatter med min familj, kolla på film, öva på kemin, sova, åka till bromölla (minns inte va vi skulle göra där haha). blir nog.. trevligt.. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0