Lördag

hej nu sitter jag här och lyssnar på musik & väntar på att degen ska gäsa klart (håller på med lussekatter), jag har inget att säga just nu men jag bloggar mer ikväll. vi hörs!
-
& en sak till.. HUR F*N KUNDE OLLA ÅKA UT UR IDOL?! visst minnah och jay är bra, men jay förtjänar inte att vara med i idol. KNARKARE. jag hoppas minnah vinner, men alla vet att jay kommer vinna. men minnah förtjänar det mest, hon har utvecklats så grymt mycket och det är väl det idol handlar om? SÅ HEJA MINNAH.
( älskar dig olle & du kommer alltid finnas i mitt hjärta, ingen kan ta dig ifrån mig! )
-
en sak till bara, jag är så himla trött på snön nu. hahaha jag tröttnar fort.. tur att jag åker till thailand om två veckor, fan va skönt det ska bli, jag behöver verkligen bort härifrån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0