TEEEST

1. Nämn något som gjorde dig glad igår: vi hade vindruvor hemma <3
2. Vad gjorde du kl 08 imorse: satt på en bänk i skolan o väntade desperat på att nellie skulle komma
3. Vad gjorde du för 15 min sedan: sa godnatt till mamma
4. Det sista du sa högt: "orkar inte."
5. Det senaste någon sa till dig: "godnatt."
6. Vad har du druckit idag: vatten multi och mjölk
7. Vad var det senaste du åt: super starka nudlar!
8. Vad var det senaste du köpte: hmm minns inte
9. Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
10. Vad är det för väder hos dig nu: svart som natten !
11. Godaste glassmaken: vanilj eller päron hehe
12. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: haha nej
13. Sover du tungt: jag tror de
14. Drömmer du mardrömmar: det händer
15. Trivs du med ditt jobb: går i skolan, men ja jag stormtrivs skolan är ljuset i mitt liv.
16. Favoritklädsel: tjocktröjor
17. Favoritlåt just nu: the world's on my shoulders - eminem
18. Vad ser du om du tittar till höger: min säng som kallar på mig
19. Vad gör dig glad just nu: mycket gör mig glad för tillfället!
20. Vad ska du göra härnäst: titta på teve, läsa, sova
21. Höger eller vänsterhänt: höger
22. Humör just nu: glad, trött, rastlös
23. Favoritgodis: lösgodis - fizzy flaskor o rödsvarta dödskallar
24. Kläder just nu: pyjamasbyxor & svart linne
25. Sommarplaner: massa festivaler och sånt, men det är ju ett tag till
26. Hur många kuddar sover du med: två - tre
27. Spelar du något instrument: spelade piano innan, men nej.
30. Morgon eller nattmänniska: natt!
31. Vad är viktigast för dig: min familj (inklusive mina hundar såklart) och mina vänner
32. Är du kittlig: haha, om!
33. Snarkar du: nä men julia gör :D
34. Stjärntecken: tvilling 
35. Äckligaste insekten: spindel, fast tror inte det är en insekt.. men typ trollslända :|
36. Stökigt eller välstädat: välstädat är ju bra men det blir ofta stökigt
37. Längtar du mest efter just nu: sommaren haha, det känns som vår nu. (bortsett från löven som ligger på marken)
38. Din pojkväns namn: marshall mathers :) in my dreams
39. Det du tänker på just nu: facebook kan väl ta o hänga sig
40. Drömyrket: glassbils chaffis! nej men, advokat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0