SLUTKÖRD!


herregud jag är såå trött! fattar inte att jag orkar med allt..
idag i skolan gick vi till fyra, jag trodde aldrig att dagen skulle ta slut, men jag överlevde trots allt. & man blir inte mycket gladare/piggare av vädret ute, dimmigt, mörkt, regnigt och kallt. när jag kom hem åt jag och kollade på teve, slappnade av lite innan jag tog tag i skolarbetet.. jag kollade lite på spanskan, övade på kanske 5 glosor så kan 5 stycken nu wiiho! ehhe av typ 50.. jaja sen orkade jag inte plugga på det mer, så jag kollade lite på biologin, kan liiite mer nu ialf, men inte ens hälften av vad man ska kunna, shit det är sjukt hur höga krav dom ställer på en när det gäller sånt där. sen gjorde jag matteläxan och så hjälpte pappa mig med dom sista talen som alltid är extra svåra (enligt mig). håller på med engelska läxan nu också, men det är lätt för man ska bara översätta några ord!

alltså kan man säga att jag är klar med matteläxan & engelskaläxan, great! nu ska jag bara öva på spanskan, och biologi & hemkunskaps proven som vi har vecka 40 men det gör jag imorn hihi. nu förtjänar jag lite tid med datorn moaha! sen ska jag göra lite té och mackor, gud vad jag är sugen på té haha, mums.
EN SAK TILL! ..... jag har stukat min fot :ooooooo eller.. inte stukat, men jag har väldigt ont i den kan man väl säga. vill ni veta hur det gick till? mamma, pappa och johanna hade inte kommit hem än och jag skulle gå upp och hämta min filt, så tog jag den och lindade in mig i den (jag frös som bara den!). sen skulle jag gå ner för trappan och såklart råkar jag trampa på filten (som är helt luddig & len = hal) och hela jag flyger ner för trappan, haha trodde seriöst jag skulle dö! smällde i huvet också när jag trillade, trodde först att det blödde för det gjorde riktigt ont. så jag tänkte inte på att jag hade ont i foten förrän jag ställde mig upp, aaautch säger jag bara. kan knappt gå nu, men den är inte svullen eller nånting, konstigt..
nej gud vilket långt inlägg det här blev haha, hoppas ni orkar läsa! vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0