HÄRLIGT INLÄGG!

har kollat på idol nu, omg vad michaela är söt herregud jag dööööööör! så.. himla.. fuskigt.. jaja nu sitter jag och pratar med trevligt folk på msn, typ sköldplutt <3 hehe hon är söt som en plutt! älskar dig sköldplutt. & jag är nervös inför skolfotot, dom kommer säkert ha satt upp det i skolan imon och jag har ju inte sett det än. hatar att dom hänger upp dom i skolan, så jävla onödigt?! tänk dom som verkligen inte blev nöjda, stackars dom! stackars mig! man borde få fylla i någon blankett om att man godkänner, typ skriva under sitt namn eller något. sitter och kollar på när kenza var liten nu i nåt fotoalbum på nätet, haha söt tös! hahaha tös blir söt baklänges det var lite kul. nej nu ska jag gå, puss godnatt ♥

haha fin bild? nää. men har ingen annan så ni får en där blixten skymmer nästan hela mitt ansikte.

Kommentarer
Postat av: Ronja

svar: okej:) då ska jag fortsätta att kommentera andras blogar:)

2010-09-30 @ 08:12:26
URL: http://ronjalilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0