GREAT DAY

hej! förlåt för dålig uppdatering men har faktiskt inte suttit vid datorn på hela dan, eller kollat på teve woho duktigt. idag gick vi till två i skolan, stod o väntade en stund på bussen med alva, kallt som fan höll på att frysa ihjäl :| när jag kom hem käkade jag och satte mig sen och började plugga spanska! blev inte så mycket av det, läste lite om första världskriget också hehe fast det behöver vi inte ens, men jag tycker det är kul ( :s ). sen frågade pappa om jag ville hänga med o springa slingan, vilket jag såklart ville! så jag, mamma, pappa och johanna åkte upp till ofm med hundarna o gick/sprang slingan. sen gick vi också ner till halen, släppte hundarna lösa och love kutade direkt ner och slängde sig i vattnet och jagade ankor.. underhållande. körde en sväng inom willys också o köpte singoalla, vindruvor & vitamin well! (<3333333) när vi kom hem pluggade jag lite till spanska, tror jag kan allt nu, eller jag hoppas det ialf.. får ju hoppas på det bästa. nu har jag precis duschat och snart blir det idol o tacos, yummmyyyy. vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0