INTE ENS VÄRT EN RUBRIK

hej igen, tog några bilder innan på mitt godis och sånt haha, men nu vill jag inte gå ner och hämta kameran för jag är sur på mamma. haha! fråga inte.....

har kollat på idol nu, och väntar på att det ska börja igen halv elva eller när det var. jag fick panik när dom aldrig ropade upp olle, jag satt där på helspänn hela tiden o när det var den sista sa dom, det här är en kille.. sen bara, DANIEL!!! seriöst var sugen på att kasta hela jävla cola flaskan på teven. men sen var ju det älskade folket i sverige som hade röstat fram olle eller va det var, fattade inte.. men hur som helst gick han vidare! och shit va braaaa, hade typ ströpit (stavning) mig själv om nån annan gick vidare. men nu är ialf sassa alice och olle vidare, mina favoriter. michaela var också en av dom, men hon kom ju inte med. bajs. haha det finns en viss gräns när man skriver ett inlägg, som jag har gått över för länge sen. så nu ska jag sitta här med mitt vatten och deppa. hör ni hur det låter? ett glas vatten. på en FREDAG, kunde lika gärna tagit mjölk. kanske ska sova? kan ju plugga lite hemkunskap!!! jaa!!! eller biologi, varför inte liksom? alltid kul på en fredag! nej.. jag ska spela sims!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0