BILDER FRÅN IGÅR.

bild på mitt älskade godis.. som johanna fick.. fast nu sa hon att hon bara tog en bit. men jag hittade inte godis påsen?! mamma har kanske gömt det, så att jag ska tro att dom åt upp allt igår hehe!
bild på min mössa som jag köpte igår! har velat ha en sån länge & jag bryr mig inte om att varenda kotte/fjortis har det :)

idag vaknade jag runt tio-elva, så skönt att sova ut.. har ätit frukost, kollat på teve, duschat i typ en timme och klätt på mig! senare ska jag kanske till herman med emelie, julia, skyll och hoff. fast inget e bestämt, men jag vill inte sitta hemma idag så nåt ska jag ialf hitta på! nu ska jag ialf föna håret, sen ska vi äta kinamat mums! puss

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

gott :D

2010-11-20 @ 00:09:41
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0