SOVA ÖVER MED JULIA.

heej! idag gick skolan snabbt, sista timmen hade vi idrott - dans & lekar eller vad det var. faktiskt kul!
sen tog jag bussen & hoppade av vid ica, köpte godis och gick sen hem.
och mer har jag inte gjort idag.. seriöst jag börjar få panik inför so provet, men jag orkar verkligen inte
och vet inte vad man ska kunna heller. vid 6 kommer julia hit & sen sover hon här.
hon får hjälpa mig med matte läxan också.. hihi. ni får två bilder som jag egentligen skulle laddat upp igår,
men datan var så seg så det gick inte. puss!

Kommentarer
Postat av: FELICIA

svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir! Du har en fin blogg, gillar headern och va goa bilder det var här över! Kram

2010-11-21 @ 13:57:15
URL: http://frejasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0